سوالات متداول

چنانچه در انجام کار در پارلینک به مشکل برخوردید و یا سوالی برایتان پیش آمد. حتما قبل از تماس با کارشناسان پارلینک، سوالات متداول را مطالعه نمائید، شاید سوال شما قبلا در این صفحه پاسخ داده شده باشد.

ثبت نام در پارلینک هزینه دارد؟

خیر. ثبت نام در پارلینک کاملا مجانی می باشد و با ثبت نام و ورود به سیستم، بصورت مجانی می توانید از کلیه امکانات پارلینک استفاده کنید.

چه شبکه های اجتماعی می توانند از پارلینک استفاده کنند؟

بصورت کلی، همه شبکه های اجتماعی و کلا هر پلتفرمی که بر بستر اینترنت فعالیت می کند می تواند از خدمات پارلینک استفاده کند. بصورت پیشفرض ۴ تا از شبکه های اجتماعی بطور مشخص جهت انتخاب در پارلینک هنگام دریافت لینک پرداخت وجود دارد و اگر پلتفرم شما جزء هیچکدام از آن ۴ تا نباشد می توانید گزینه آزاد را انتخاب کنید.

اگر نخواهیم محصولی را ثبت کنیم، امکان دریافت لینک پرداخت مستقیم وجود دارد؟

بله. درصورتیکه نیاز به دریافت وجه از طریق درگاه پرداخت مستقیم دارید ولی تمایل به ثبت محصول/خدمات ندارید، می توانید امکان 'لینک مستقیم' را بر روی حساب خود فعال نمائید. با فعال کردن این سرویس و اشتراک گذاری آدرس لینک پرداخت، مشتریان شما می توانند بصورت مستقیم ، وجه دلخواه را به حساب شما واریز کنند.

اگر آدرس ایمیل خود را تائید نکنیم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

استفاده از آدرس ایمیل، تنها راهی است که می توان کاربران را براساس آن فیلتر نمود و کاربران حقیقی را شناسایی کرد. بهمین دلیل اگر کاربری آدرس ایمیل خود را تائید نکند، حساب کاربری آن پس از مدتی بصورت خودکار غیرفعال می شود، ضمن اینکه تا زمانیکه کاربر ایمیل آدرس خود را تائید نکند امکان تسویه حساب برای وی فعال نمی باشد.

آیا دریافت لینک پرداخت مستقیم، هزینه دارد؟

خیر. دریافت لینک پرداخت مستقیم شامل هیچگونه هزینه ای نمی باشد. شما می توانید تا هر تعداد محصول یا خدمات را ثبت و لینک پرداخت مستقیم برای آن ها بگیرید و برای دریافت لینک های پرداخت هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و کاملا مجانی می باشد.

چطور موجودی خود در پارلینک را بر روی حساب حقیقی خودمان دریافت کنیم؟

بصورت پیشفرض کلیه واریزی های شما به حساب پارلینک در همان روز و بصورت روزانه به حسابتان واریز می گردد. ولی در صورت تمایل می توانید از طریق گزینه تنظیمات مالی در پنل کاربری نحوه تسویه حساب را به هفتگی و یا ماهیانه نیز تغییر دهید ضمن اینکه گزینه دستی نیز وجود دارد که در صورت انتخاب آن، جهت هربار تسویه حساب باید درخواست آن را براساس مبلغ موردنظر خود بدهید تا براساس درخواست ثبت شده، تسویه صورت گیرد.

تسویه حساب ها چه زمان طول خواهد کشید؟

براساس نحوه تسویه حساب، برای تسویه حساب های روزانه، در آخر روز کاری تسویه ها انجام می شود. در هفتگی، در دوشنبه هر هفته و در ماهیانه در ۲۸ ام هر ماه میزان کل موجودی به حساب کاربران واریز می شود. و در صورت ثبت دستی درخواست تسویه، از زمان ثبت درخواست تا واریز وجه به حساب کاربر، کمتر از ۲ ساعت زمان خواهد برد. ولی باید به این نکته هم توجه داشته باشید که انتقال وجوه از طریق روش های استاندارد بانکداری الکترونیک صورت می گیرد و براساس این مهم، اگر درخواست کاربر بعد از وقت اداری ثبت شده و مبلغ آن نیز بیشتر از وجه ممکن برای کارت به کارت باشد، کاربر باید تا اول وقت اداری روز بعد صبر نماید.
این محدودیت ها به هیچ عنوان دست پارلینک نبوده پس ما نیز توانایی تغییر آن را نداریم.

آیا محدودیتی در مبلغ دریافت لینک پرداخت وجود دارد؟

بله. با توجه به قوانین بانکداری حال حاضر کشور، برای دریافت لینک، مبلغ محصول یا خدمات شما نباید از مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان (پنجاه میلیون تومان) بیشتر باشد. ولی در صورتیکه نیاز به پرداخت وجه بیشتر از آن را داشته باشید می توانید آن را در چند لینک ثابت مختلف قرار دهید.
چنانچه در این مورد نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا محدودیتی در مبلغ تسویه حساب وجود دارد؟

خیر. در حالت کلی هیچگونه محدودیتی در مبلغ تسویه حساب ها وجود ندارد ولی چنانچه مبلغ موردنظر کاربر از محدودیت مصوب بانک مرکزی برای کارت به کارت بیشتر باشد و زمان ثبت درخواست نیز بعد از وقت اداری باشد، انتقال وجه مورد درخواست در اول وقت اداری روز بعد انجام خواهد شد.

آیا هر لینک پرداخت فقط برای خرید فقط یک عدد از هر محصول می باشد؟ و مشتری نمی تواند چندین عدد از محصول را با همان لینک پرداخت، خرید کند؟

بله می تواند. وقتی شما برای یک محصول، یک لینک پرداخت با مبلغ موردنظر دریافت می کنید. مشتریان شما هنگام کلیک بر روی آن لینک، می تواند تعداد آن محصول را نیز مشخص کند که در این صورت وجه قابل پرداخت براساس تعداد و مبلغ آن محصول محاسبه و به حساب شما واریز خواهد شد.
لازم بذکر است که حداکثر تعداد انتخاب کالا، توسط کاربر در هنگام ثبت محصول و دریافت لینک، مشخص می شود و مشتری بیشتر از آن تعداد را نمی تواند انتخاب و خرید کند.

هزینه استفاده از سرویس پارلینک چگونه محاسبه و کسر می شود؟

هزینه استفاده از سرویس های پارلینک بصورت کارمزد از تراکنش ها کسر می گردد. که می توان نحوه آن را تنظیم نمود که از شما پس از تراکنش و یا هنگام پرداخت، از مشتری کسر شود.
جهت آگاهی از مقدار و نحوه کسر کارمزد، به صفحه تعرفه بروید.

اگر موجودی یک محصول در انبارمان تمام شد، تا پر شدن مجدد موجودی، آیا می توان لینک پرداخت را موقتا" غیرفعال نمود؟

بله. از طریق ناحیه کاربری، می توان به قسمت ویرایش لینک رفته و در آخر فرم، با خاموش نمودن گزینه موردنظر، آن لینک را غیرفعال کنید. در صورت غیرفعال بودن لینک، مشتری قادر به مشاهده صفحه پرداخت برای آن لینک نمی باشد و کاربر هر زمان که مایل باشد، دوباره می تواند لینک را فعال کند.